Daisypath Vacation Ticker

Wednesday, December 10, 2008

salam AIDILADHA

salam w.b.t

salam hari raya aidiladha buat semua...sebenarnya byk sgt benda yang aku nk ltk dlm entry..tp disebabkan kesibukan hari raya dan juga sibuk melayan anak buah aku yang sorang ni hakim membuatkan keja2 menge'post' entry2 terbaru terbantut...walau mcm mana pun aku akan meng'update' entry2 terbaru secepat mungkin..insyaAllah..

aku juga ingin mengucapkan byk2 terima kasih buat:

cik kirana kerana telah memberi award buat saya...
en anap_ilmi krn telah memberikan kad hari raya...

insyaAllah aku akan menge'post'kan entry2 tersebut secepat mungkin..maaf sgt2 sbb terlambat amik award n kad raya...terima ksh byk2..

2 comments:

sepet_bulat said...

slamat ari raye,ast..

=)

cleo said...

slamat ari raye jgk!! =P