Daisypath Vacation Ticker

Friday, December 26, 2008

kenduri kawen-jusco-hakim

hakim sibuk ketika di pizza hut..


msh bz dgn menu2 pilihannye..


he3..hakim tgh solat..tah ke mana2 la kiblat die..kt tgh2 jln plk tu..adeii..ketensenan melanda diri aku..



hari pun aku g kenduri kawen jgk..anak pengetua sekolah yg aku posting ni kawen, kawen plk dgn member aku sendiri..hehe.

alkisahnye begini..pengetua sek aku ni isteri dia pn pengetua jgk di slh sebuah sekolah menengah di ipoh ni. time aku praktikal awal thn dl, ada la sorang member aku ni, die antara bdk2 kos aku yg menjalani latihan praktikal kt skolah isteri pengetua aku ni..isteri kpd pengetua aku ni yg juga merupakan pengetua di sekolah kwn aku praktikal ni plk berkenan kt kwn aku ni..jd, dia pn merisik la kwn aku dan seterusnya smpai la dorang jd kawen..

anak pengetua skolah aku ni plk dia student medic di ireland n sedang thn akhir kt sana..so, ms dorang kawen, dia blk cuti, trs la langsungkan perkahwinan dgn kwn aku ni..sgt bestkan?lps akad nikah, kwn aku pn ikut husband dia blk ireland..dan skg blk malaysia utk kenduri kawennya plk..lps ni, hjg bln ni kwn aku akan ikut husband dia blk ke ireland semula smpai la thn dpn sbb husband dia hbs blaja thn dpn..

kira kwn aku ni die xposting dl la..dia ckp myb akan mntk posting semula bila blk dr ireland nnt..aku tgk kwn aku td mcm best jek..ye la, kawen pn pilihan mak ayah, restu tu mmg dh pasti..kemudian bercinta plk lps kawen..org ckp klau bercinta lps kawen ni lbh indah..aku pn xtau, sbb aku dgr ckp org je..lps tu dpt plk pegi ireland kira mcm honeymoon skali je..hehehe.aku xsempat nk tangkap gmbr bersama pengantin td sbb pengantin tgh sibuk potong kek n round jmpa tetamu yg lain..tp pengantin td dua2 pn sama2 comel..waaaa!!! bestnye!!!! nk kawen jgk blh tak???

lps blk dr kenduri kawen aku g juisco plk..masyaAllah, ramainye org..yela cuti krismas la katakan..tmpt parking pn xde..klau ikutkan aku nk je blk da mls nk msk jusco tp memandangkan farah tgh tgu aku dlm jusco tu terpaksa la jgk..g jusco pn bknnya aku buat apa pn, window shopping jek..hehehe..pastu ktorg dok try2 baju2 yg for sure ktorg xkan pkai dlm dunia realiti..hahaha..msk fitting room sj je cuba2 baju2 tu n tangkap gmbr..kuikuikui..sah2 mmg xde keje la ni...farah..farah..mmg la ko ni ajak aku buat bnd yg pelik2..kuikuikui.

p/s : sbb xde gmbr g knduri kawen n xleh upload gmbr aku cb bj2 tu, aku upload je gmbr hakim..wawahakim yg ku chentai..wawa

2 comments:

anap_ilmi said...

spe yg solat tu.alalalala.tomey je

cleo said...

hehehe..tu la hakim anak buah saye yg kiut miut..kecik2 da pndai solat..heeee