Daisypath Vacation Ticker

Wednesday, December 3, 2008

reckless driver!!!

what is sooo wrong with these people????huhh..aku sgt xsuke reckless driver..semua org pn xsuke kn..huhuhu..pagi td,on my way to school,nasib la aku tak terlanggar satu keta ni..suka2 hati dia je tetiba msk lane kanan(aku kt lane knn), secara mengejut,da la aku laju time tu,eeee..bagi la signal dl,tak nampak ke aku da nk dekat ngn dia,kot ye pn nk msk lane kanan tggu la aku lps dl..huhhhh..nasib la aku sempat brek dl..eee...sabar je la..padan muka dapat hon yg panjang dari aku..hoho.actually da byk kali da aku jmpe reckless driver mcm ni..time kt highway potong ikut lane kiri, time tu aku baru nk msk lane kanan n blm g sepenuhnya berada dlm lane knn..huhhhh...mcm2..

sepatutnya klau kita bawak keta kena la guna cara yang berhemah..hormat pemandu yang lain..ini tak..pentingkan diri sendiri je.Mcm kes pagi td,klau ye pn pemandu tu da terlambat nk pegi keja n nk cepat..tp kena la hati-hati jgk..klau kita selamat pn tp org lain tak selamat pn tak guna jgk..sebab tu la kita kena hati-hati masa memandu,jgn la nk pentingkan diri sendiri je..tau nk cpt je..cb klau jadi kt kaum keluarga kita yg accident sbb reckless driver baru tau mcm mana rasanya.huhu..geram sungguh..

No comments: