Daisypath Vacation Ticker

Thursday, December 11, 2008

My 1st Award

Waaaa!!!!betul ke ni???macam tak percaya je…hoho




Aku sangat2 berterima kasih kpd cik kirana kerana memberikan award kpd aku..huhu,terharu plk rasa..aku sangat2 baru dlm blogging ni,jd aku tak pernah terfikir akan dapat award..sangat2 tak sangka dan agak terkejut bila dapat award daripada cik kirana. mula2 masa cik kirana bgtau nk bg award n hadiah aku rasa mcm xpercaya plk n rasa mcm tak layak..huhu..yela,klau nk compare blog aku dgn blog cik kirana, blog aku tersgt la byk kurangnye dari blog cik kirana..blog cik kirana lbh menarik klau comparekn dgn aku..hoho..walau ape pn, a million thanx from me..love you soo much!!!hehe


ini plk friendship present from cik kirana..cute kan..


aku akan cuba utk meletakkan entry2 yg lbh menarik slps ini..insyaAllah..


3 comments:

MisS AyaNG said...

wah2..award gtu!!kene trus usaha pasni ;)

sepet_bulat said...

maceh2...

ganbatte yah..!!

cleo said...

missAyang : insyaAllah..tq2..haha

candylips_izy : tq dear..insyaAllah, chaiyok2..hahaha