Daisypath Vacation Ticker

Saturday, August 30, 2008

salah satu hari drpd hari2 yg biasa...


esok genap la aku berumur 23 thn..huhu..esok..31 ogos 1985, pukul 12.20 tgh hari..lahirlah aku..alhamdulillah aku msh lg dpt berpijak di bumi Allah ni..terima ksh byk2 buat bonda dan ayahanda yg tlh byk berbakti,berkerja keras demi anak2 trsayang..kami pn syg bonda dan ayahanda..ksh syg yg tidak blh di jual beli..esok jgk ktorg nk g melaka..tlg abang aku yg second pindah..huhu..nnt ble umah die da siap pndh lg..adoii..tp xpe,yg best dpt jmpe anak buah aku si hakim yg comell tu..eee,rindunye la kt die..bdk kecik yg kuat main walaupun br jek setahun lbh..kuat main..kuat makan pn ye jgk..ble fmly kumpul ramai2 bdk kecik tu cukup la suke sbb ley main ngan makcik2 die yg jgk cute ni..(aku dan adik aku,prasan lak..hahaha) dan jgk pak long die..pastu mst die jdk kuat makan..ye la,the more the merrier kate org..ble ramai org,selera pn brtambah..ble da kuat makan tu asek nk berak je la plk bdk kecik tu..haa,pastu sume wat xlyn jek ble die berak..hehehe..tmbh2 along n adik aku..cett,sabar je la..
kire esok sempena dgn hari lahir aku,ktorg akan berkumpul kt melaka la..sonok betul ble kumpul ramai2 ni..tmbh plk ble da ade adik beradik yg da kawin..walau pn ktorg jauh,tp ahli keluarga da makin brtmbh..then ble da dpt brjmpe tu..al-maklum la mst byk story..hehehe.walaupun sbnrnye bknnye ktorg ni lama sgt trputus hbgn sbb telefon kan ade..internet pn ade..cume ble da brjmpa tu rs seronok tu lain sket drpd bercakap kt phone..=p

No comments: