Daisypath Vacation Ticker

Thursday, August 28, 2008

sebuah pengakhiran...satu permulaan..

secara tiba2 aku trfikir yg sbnrnya dlm hidup kite ni mmg betul ada pasang dan surutnya..dlm setiap pengakhiran akan ada sebuah permulaan yg baru.yg mmbezaknnya adalah diri kite sendiri utk menerima sebuah perubahan yg sedang berlaku dlm diri kita.kebolehan mengadaptasi sebuah perubahan dlm hidup bg meneruskan kelangsungan hidup.tanpa hati yg cekal dan kuat mgkn kita xblh menerima kenyataan yg sepatutnya.mgkn kita akan trs tersungkur tnpa cb utk berdiri kmbali.alangkah sedihnya klau mcm tu..tanpa kita sedari setiap apa jua pilihan dan keputusan yg kita ambil dlm hidup ada cbrn2 dan dugaannya yg trsndr..tp..andainya kita tahu yg pilihan dan jalan yg kita ambil itu akan berakhir suatu hari nnt..adakah kita akn tetap mengambil risiko dan tetap dgn pilihan itu?suatu persoalan yg tidak pasti..
huhhh..seyes la plk aku ni..hoho.hmm,ble time2 tgh cuti smbil menunggu posting ni slain jdk suri rumah tidak terhormat dan juga body guard mak aku,tgk tv dan sbgnye,rjn jgk otak aku berfikir..hehe..ye la,klau xgune otak xkn la nk biarkn otak tu jdk beku je kn..nnt ble da keje blur semcm la plk..lg pn aku kn da makin 'besar' -another word for 'tua'..mslh2 yg dihadapi mmg mmbuatkn kite matang sedikit demi sedikit..hehe..matang cm lawak plk..da besar da rupenye aku ni..rs2 cm br lps skola menengah jek..waaa,tu mmg prasan abes la tu..heee..ble da mule pk tu mcm2 la yg aku dok pk..siap berangan lg..heee,berangan tu mmg la feveret aku jek sjk dr dolu2 lg..hoho..
td farah msg,katenye nk ajak g shoping2 tok raye bln pose ni coz dpt kad diskaun..waaa, malasnye sayer nk kuar bln2 pose ni..rs cm nk dok umah jek mengelakkn kurangnye pahale pose aku..ye la,klau da kuar je ngn mmber2 tu al-maklum la..pompuan,cm bese la..mulut mst xreti nk diamnye la..pot pet sane..pot pet sini..huhu..silap2 pnat jek aku pose aritu,pahala free2 jek ilang..da la pnat bejalan g..klau kuar ngn family tu len la..hmm..

No comments: