Daisypath Vacation Ticker

Thursday, August 28, 2008

hepi..happy..yeyayy~

hehehe..hepinye sayer..xtau la sbb ape tp rs hepi jek..hmm,klau nk rs hepi kene brsebab ke eh?klau xsbb pn blh hepi jgkkn..entah,tbe2 jek rs nk hepi..oooyyeeeee!!!isk..cm da xbtl jek aku ni..smlm aku dpt brite yg sorg mmbr aku ni da brtunang..beshnyee..ramai yg da bertunang la,kawin la..tahniah kt dorg..hrp2 giliran aku la plk lps ni..eceh..colan-colannye pn xde lg ade hati nk kawin..heee..keje pn blm,skill memsk pn blm msk level yg meyakinkn da berangan nk kawin..cett..agak2 la,ape la yg future husband aku tgh buat skg ni eh..hee,tu la antara soklan2 yg slalu aku ngn mmber2 aku dok pk ms skola dolu2..ms prep org sebok dok wat keje skola,stdy,ktorg lak dok sebok pk bnd2 yg bkn2..tp tu la antara kngn2 yg besh ms ngn kwn2 dl..blaja sama2,mkn sama2,berangan pn sama2 jgk..heee..skg ni masing2 da dgn haluan masing2.ade yg da keje,da smbg master n ade yg msh menunggu keje cm aku ni..hrp2 semua berjaya dgn ape yg dilakukan.

No comments: