Daisypath Vacation Ticker

Friday, August 29, 2008

kacau daun btl la..

di saat hujan renyai2 pd wkt mlm mcm ni best btl baring2 atas katil smbil bc novel ayat-ayat cinta yg aku beli ptg td..lps siap sume keje dapur,da kemas pe sume,tbe la time tok rlx..hehehe..abes duit aku dok g beli 2 novel ptg td..igt nk beli buku ayat2 cinta jek..skali blm smpat jmpe buku yg dicari,mata trtangkap lak kt satu buku ni..eh..eh..muka dpn die cm muka dpn cite bagaikn puteri n cinta sang ratu la..tah2 smbgn sekuel tu x..skali ble aku amik jek buku tu haa,mmg btl pn..smbgn sekuel buku bagaikn puteri n cinta sang ratu tulisan ramlee awang murshid..dua buku tu mmg best sgt aku rs..in fact,klau ikutkn turutan,buku yg 1st,bagaikn puteri,tp aku da trbc cinta sang ratu dl..hehe..kire da trblk la..tp trbalik2 pn phm gak jln cite die..tu la buku pertama hsl tulisan ramlee awang murshid yg aku minat n suke..klau sblm2 ni aku mmg xminat lgsg nvl2 ramlee a.m..ye la,sblm ni dok ske nvl cintan2 jek,mane nk lyn nvl2 ala2 thriller cmtu..hehe..tp hsl garapan penulisan ramlee dlm cinta sang ratu mmg btl2 buat aku trtarik..lps tu br la aku beli buku bagaikn puteri..dan ptg td beli smbgn die nvl hijab sang pencinta..sbnrnya,antara lain aku trtarik sgt ngn nvl ni bkn ape..tp drpd karakter laksamana sunan yg ade dlm nvl2 ni yg buat aku trtarik la sgt..cantik sungguh peribadinya..smpai blh merubah seorg wanita yg trknl dgn kuasa jht n sihir kembali ke pangkal jln..walau ape pn..itu sume kuasa tuhan..haa,lps da amik buku hijab sang pencinta tu aku g amik la plk buku ayat2 cinta yg mmg merupakan tujuan asal aku td g kedai buku..huuuu,xtau mane satu nk pilih nk beli dl,last2 beli due2..waaaaa,abes duit aku..haaa,smbg plk psl td,da sedap2 aku dok melayan buku ayat2 cinta ni smbil suasana yg sjk sbb hujan renyai2,tbe2 plk aku diganggu oleh bunyi sms..huhu..sorg tu mmber aku msg..tbe lg satu msg lak smpai..isk..sape la plk ni..no yg xdikenali..huhu..ble tny lak buat2 men trk tali..hee,angin jek aku rs,br aku igt,no ni jgk la yg msg aku tgh2 mlm dl..sama gak men2 trk tali..klau btl nk kwn ckp je la elok2..ni dok main2 lak..eee,xde ms aku nk lyn..menyampes la pulek ngn org cm gini..huhh,buang credit aku jek..seb bek la aku xlyn.alih2 ilang plk mood aku yg trsgt la best td nk melayan novel..huhuhu..hampes btl..last2 aku pn online la..huhu,dpt gak meluahkn rs hati kt sini walaupun xde sape yg bc..heee =p da online,bukak frenster,bukak blog,ym lg..hmm,jwbnye tah ble la nk smbg blk bc nvl tu..trbengkalai jek..ble da ym..chat lak ngn mmber aku sorg ni..smbg2 psl kisah cintanya..aku pn jd pening..hehehe..yg mana satu..pilihan hati..hmm,entah la..harap2 die akan dpt mmbuat pilihan yg tepat..dan semoga bahagia menjadi miliknya sbb die sering kali terluka..mcm tu jgk aku..semoga bahagia menjadi milikku..semoga dipertemukan Allah bgku dgn seseorang yg dpt membahagiakan..aminnn..

No comments: