Daisypath Vacation Ticker

Wednesday, August 27, 2008

#first timer#

hmm..12.36 in da morning,writing my first blog..don't actually hv any idea,but my eyes refuse to sleep..aku bkn la sorg yg pndai sgt berkata-kata but myb ini slh satu cara utk mengubati ke'boring'an aku di kala dinihari..eceh..entah dari mane dtg idea tbe2 nk berblog tah..xpenah lak sblm ni trpk nk berblog.hehe..ni da kire xbtl la ni tgh2 mlm xleh nk tdo.

pejam celik pejam celik rupe2nye cpt jek ms brlalu..rs2 mcm br jek lg bln ramadhan tbe2 dh nk bln ramadhan blk..rs2 mcm br jek lg aku brpose dgn memember kt u..bgn sahur sesama,berbuka bersama..n yg plg besh ble time sahur ade sorg kwn aku merangkap my housemate ms kt klj dl plg mls nk bgn sahur,ktorg smpai brgilir2 n brkali2 kejut die..kuikuikui..tp xjgk bgn2..kalo nsb baik,bgn la die..but then,dis year aku da xdpt nk brpose ngn mmbr2 coz aku da abes blaja..hmm,rindu betol..

whether we like it or not every year is da next step to the oldness..i'm gonna be 23 at the end of dis week (at the end of dis month actually)..pathetically..i'm jobless,almost broke (i think..do i?) n ... 23,age is just a number..some would say..is it?myb ya kot..sbb aku ttp rs mude je..hehehe..prasan lak.walau ape pn sempena bln ramadhan yg akan menjelang tiba ni aku hrp aku dpt menjd seorg insan yg lbh baik dr segi rohani dan jasmani..amin..




No comments: