Daisypath Vacation Ticker

Thursday, September 4, 2008

jom tdo jom..

aduiii..ngntknye aku..mata ni rs berat jek,mcm xlrt nk angkat..huhu..da 2 hari aku demam,semalam dan hari ni..dan 2mlm jgk la aku ponteng terawih..isk,rugi tol..tp nk wat cane,kepala ni rs berat je..ni pn lps mkn ubat ade la rs sehat sket,trs online..hehe..mak aku da biseng srh tdo awl.."dh tau demam tu knp xtdo2 lg tu.." hehe..jap ye mak..rs cm ade yg xkena lak bile sehari xbukak internet..cet,sbr je la..ngabihkan duit ayah aku jek tiap2 bln nk byr duit internet..huhu..2 hari ni hidup aku xproduktif lgsg..asek baring jek..buat keje pn sket2 jek..asal nk bgn je,mst rs cm nk tumbang(wkt siang la),kepala plk berdenyut2..adoii..sengal2 bdn lg..pastu mlm baru la rs segar sket..tu pn lps mkn ubat,telan panadol 2 biji..ade la kuar peluh sket..tp xpe.."sakit itu penghapus dosa.." aminn..yg penting sabar..lgpn apalah sgt demam aku ni nk dibanding dgn org2 yg kt luar sane yg sakitnye lbh teruk dan lebih parah..cuma tu la,ms berbuka,mmg xde selera lgsg..mkn pn sket je..
hmm,nmpknye mata ni makin lama makin xblh nk dithn2..lps mkn ubat mmg sdp tdo ni..tmbh2 plk hujan je kt luar tu..

~aku mmg da xlarat lg nk thn mata..~

No comments: