Daisypath Vacation Ticker

Saturday, October 18, 2008

makan..makan..dan makan lagi..


me n farah..waiting to eat..det masak ayam soo lambat..hehe


hmm..bahan-bahannye..



well..dis is 1 of my fav photos ever..hehe..nmpk fake ke?mari2 kite berkipas..wawawa..kipas mcm xreal je..kuikuikui..nk bergambar pny psl..hahaha..habis bajuku berbau asap..aiiyoohh..



sian farah..she's da photographer..xdpt la msk dlm gmbr..xpe2..luv u dear..hehe




fuuhhhh..what a day!!hari ni mmg keje aku mkn je la..ptg td ade jamuan raye for anak2 merdeka kt heritage hotel..da food was ok la..nk kate sedap sgt pn xde la jgk..so-so la..klau nk diikutkan sedap lg makanan kt hill city hotel ms jamuan reunion sekolah dl..mlm plk det buat bbq,ala2 open house gitu..cett,det kate start kol 9..kol 9 aku n farah smpai satu ape pn xstart lg..sabau je la..nk buat bbq..api pn xnyala lg..cett..aku n farah ye2 je nk kuar umah lps isyak..kire smpai xla la awl sgt or lmbt sgt..we thought like dat..tp..bile smpai..pintu pagar pn tertutup xbukak lg..hoho..cuak gak ktorg..kot2 slh timing ke..wahahaha..nsb la dpt jgk mkn ayam bbq yg dimsk..emm,yummy!!!ade kuey tiow,etc..tp seleraku lbh terarah pd ayam yg pns br lps dipanggang..sedap btl..hehe..dak pompuan skolah aku yg dtg 4 org je..aku,farah,DR n halimatun asyikin..sian nurin...klau x, nk dtg..tdo umah farah..alih2 tertinggal bas plk dr kuala..huhu..ala,mule cm xbest gak..xcukup korum..slalu mst kene ade aku,farah n nurin..3dara cumell..hahaha..tp nurin la ni..blh plk die tertinggal bus..hehe..nurin..we miss u!!xbest xde ko tau!!terencat sedikit aktiviti yg slalu kite lakukan..kuikuikui..but,however,we survive today without u..jgn jeles eh..hehe!!

~aku da mengantuk..time to sleep..perut da kenyang..so skg ni ms utk tido la..ooyyehhh..~

2 comments:

sepet_bulat said...

uiks..
ku kejelesan melihat kamu berhepi-hepian makan ayam..

waa..!!
aku alergik ayam..

tak suke..tak suke..!!
(tiru cam budak iklan cat yg xpuas ati mak die lap hasil seni di dinding..huhu)

cleo said...

hahaha..gelak jahat..blh x?sedap tau ayam tu.. yummyliciuos..hehehe.