Daisypath Vacation Ticker

Wednesday, October 22, 2008

Hujan yg menggembirakan



aku mmg suke hujan..tambah2 lagi klau waktu mlm..hmm,best je..sejuk,tenang je kepala otak aku..tmbh2 lg klau aku xde byk keje yg nk dibuat,aku suka melepak di atas katil, mendengar lagu2 yg enak didengar(selalunye aku pilih lagu jiwang la,sbb time2 mcm ni aku suke melayan lagu2 jiwang,huhu) dari mp4 kesayanganku yg angah hadiahkan sambil membaca buku pilihanku..suasana yg sgt membahagiakan dan menenangkan bg aku..hehe..xdpt aku nk mmbygkn betapa aku sgt sukakan wkt hujan di malam hari..mlm ni hujan dan buku pilihan aku ialah spt yg terdpt dlm gmbr kt atas..hehe..oo..yaa..petua mendapat pasangan??hehe..jgn slh sangka eh klau aku baca buku ni bukan sbb nk cari pasangan semata-mata..diulangi sekali lagi..BUKAN!!..hoho..saje nk menambahkan pengetahuan..apatah lagi penulis buku tu Dato' Dr. Fadzillah Kamsah, antara motivator yg aku minat sgt..lgpn xsemestinye buku tu utk org yg tgh mencari pasangan je,org yg dh berkahwin n beranak pinak pn blh baca..ade byk petua dlm tu..petua utk menuju kebahagian..ecece..hehe.

klau ikutkan sekarang ni mmg hujan je memanjang..tmbh2 klau ptg2,mst hujan smpai la ke mlm..aku klau hujan2 ni mls sket nk kuar..hoho,dok terperap je la kt umah..itulah aku..aku mmg suka hujan..hujan di wkt mlm..lg satu..sebenarnye,aku ni kdg2 penakut..tp kdg2 je la kn..selalunye aku berani..eceh..klau aku takut(selalunye lps tgk cite2 hantu..huhu,walaupun kt umah sendiri,aiiyoo..teroknyeee!!!),klau mlm tu hujan..aku pny rasa takut tu berkurang la sket..hehe..sbbnye..bila hari hujan,kan kt luar tu bunyi bising hujan turun..so,aku xde la takut sgt..klau xhujan,kan syp jek kt luar..masa tu aku ni mmg jenis kuat berimaginasi yg bukan2 pn mula la pikir yg bukan2..pastu mula la takut,xleh tido..huhuhu..terok tol..masa tgk cite jangan pandang belakang dl..dkt seminggu lebih aku xberani tido sorg2..waaa..gatal nk g tgk ngn member aku kt wayang..last2 balik roomate aku lak xde,tido bilik kwn die..seminggu lebih jgk la aku menumpang katil mmbr aku..wawawa..sempit pn sempit la..asalkan aku leh tido..adeii..lawak lak bile teringat..nsb baik la mmber aku tu penyabar ngn aku..nk g toilet pn suruh dorg temankan..tu mmg kire da thp parah la tu..huhu..da la hostel aku tu die mcm rumah..satu rumah 3 bilik..kire bilik air pn dlm rumah tu je la..xjauh mane mcm hostel lain yg toilet kt luar tu..huhu..tu pn nk kene teman..wawawa..sian dorg..kuikuikui..tp klau dh berani tu berani sgt la plk..adeii..pelik ke aku ni???

No comments: