Daisypath Vacation Ticker

Monday, April 12, 2010

::rindu::

aku rasa rindu..rindu sgt2...tapi..perlu ke aku rindu..huhuhu..rindu pada sape?? rindu pada seseorang..alahai..tp xpe, akan aku cuba utk tidak merindui dia..aku perlu hargai apa yang ada di depan mata..aku perlu hargai org2 yg berada di sekeliling aku..bukan dia..bukan dia..T__T

ouch..it hurts missing someone from the past..thinking how life's would be if that person is here right by my side now..setiap dugaan akan menjadikan kita lebih tabah as!! igt tu! tak mungkin DIA turunkan ujian atau dugaan jika dalam pengetahuan-NYA kita tidak mampu..tabahlah..kuatlah..jgn difikirkan sgt benda2 yg dh lepas..jgn difikirkan sgt sikap2 negatif org2 disekeliling ko tu!! siapa diaorang nk judge ko?! biarkan mereka dgn sikap negatif mereka asalkan ko tak ganggu hidup mereka..i love myself..yess..moga aku terus tabah..insyaAllah..aminnn...

No comments: