Daisypath Vacation Ticker

Monday, November 10, 2008

era baru





hmm..sebenarnye aku malas nk taip ni..tp tah dlm malas2 tu ada plk rasa rajin..hoho..esok bermula la era baru dlm hidup aku..alhamdulillah,syukur..posting pn walaupun kena travel jauh sket tp msh lg kt dlm kwsn hometown aku..hehe..xde la travel jauh sgt pn..klau nk skolah yg dkt sgt ngn rumah tu da kira melampau la kan..klau ikutkan sbb byknye traffic light,mau la 20-30 minit..hmm,td taklimat posting,sgt seronok walaupun penat smpai ke ptg..


secara tak langsung taklimat yg sepatutnya utk menambahkan pengetahuan ktorg psl profession yg baru nk diceburi ni,jd mcm reunion besar-besaran plk..hehe..mana taknye,dari mmbr2 satu u, satu matrik sampai la satu sekolah dl..suma jmpa blk..xde la semua tp sape yg posting dpt perak la..hehe..aku siap dpt kad jemputan kawin lg dari member..waaa..bestnye..bila la plk giliran aku..hehe..insyaAllah..jodoh itu ketentuan tuhan..hmm,aku da bertambah ngantuk..mata dh semakin kuyu..eeerrkk..nk tdo!!!

No comments: