Daisypath Vacation Ticker

Friday, August 28, 2009

kenyang..ngantok..xleh tdo..careless!!!

aiseh..arini aku kenyang gile la..td berbuka ngan si farah n nurin..mkn steamboat serta nasi..kenyangnye smpai terbuntat-buntat haku..hadoii..kunun nk tdo la awal sket mlm ni..skali td dok pusing sane, pusing sini, golek sane, golek sini..mata xlelap2 jgk..isk..pehal lak aku nih..xkn sbb xmain game kt facebook mlm ni smpai jadik xleh tdo?bia betoi???

last2, kol 1.50 td pas aku da buat bape kali rotation kt atas katil ni..(online dlm gelap smbil lampu tutup = romantika la kunun) aku bukak la balik cik abang laptop aku yang bernama acer ini kembali..isk..niat di hati nk tdo awal xkesampaian..sok pas sahur, eh silap, kang pas sahur tdo balik sure bgn lmbt..haihh..kaciwa aku xdpt tido awal di mlm yg sunyi lagi sejuk ni..kalo dpt tdo kan besh..ni mesti sbb aku kekenyangan gilas smpai xleh tido nih..kira mcm baby n budak kecik la kan..kalo dorang mkn byk sgt n kenyang sgt nnt mlm xleh tido..hahaha..baby la sgt..merapu jek lebih di kala malam hari yg sejuk begini..adoyaii..

okeh, enough psl kes xleh tido tu..aku rase kan..aku ni mmg careless person laa..isk..jika anda ada terbaca tentang entry yg sblm ni yg aku blk dr main boling n terlupa bukak lampu keta tu kali ni aku tertinggal kunci keta kt pintu keta la plk..adehh..pe nk jd nih..bnd ni jd 3 hari yg lepas..tp baru arini nk hapdet..hehe..gile malas nk hapdet blog..cite dia mcm ni..hari slasa hari tu hari gaji masuk dan aku mcm biasa la mengerjakan gaji menunaikan hutang2 bil2 yang dituntut..entah knp aku rasa mcm aku nih kelam kabut jgk orgnye..time aku nk byr bil kt cash deposit machine ni..aku leh terlupa nk amik kunci keta kt pintu keta lepas aku kunci keta..adehh..time tu aku xbawak handbag, sekadar bag kecik yg memuatkan purse serta phone yg mana bag tersebut perlu dipegang bkn disangkut dibahu..myb sbb xcukup tgn, lps elok2 aku mskkn duit kt mesin tu baru aku prasan..eh, mane kunci keta aku???toleh blakang, nmpk kunci tersangkut kt pintu..isk..nasib la parking mmg betoi2 dpn bank..mintak tlg uncle guard tu tlg tgkkn keta sbb time tu mesin buat hal xnk terima dua keping duit rm10..siap kena perli lagik ngn uncle india tu.." saya bawak lari la eh.." katenye..aku jwb.."jangan2..nnt sy nk blk naik ape..huhu" pastu uncle tu tlg amikkan n serahkan kt aku kunci aku..isk..pengalaman yg menakutkan la jgk..cuba la kalo aku xprasan smpai habis, time nk balik tgk2 keta da xde..naya jek..pe la nk jd ni..

3 comments:

miSSAyaNG said...

as..mkn steamboat ktne?
rekemen2..nnt nk buka posa kt luaq da gk tmpt leh wt sugesstion ;p

cleo said...

hehe..kt johnny's restaurant yg kt dlm jusco tu..kt bwh skali dkt2 ngn g2000 n sushi king tu...mau bukak pose bersama si dia ek..=p

Blogger said...

Do you understand there's a 12 word phrase you can tell your man... that will induce intense feelings of love and impulsive attraction to you deep within his heart?

Because hidden in these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's impulse to love, adore and guard you with all his heart...

12 Words Will Trigger A Man's Desire Instinct

This impulse is so built-in to a man's mind that it will drive him to work better than before to love and admire you.

In fact, triggering this dominant impulse is so important to getting the best ever relationship with your man that the instance you send your man a "Secret Signal"...

...You will soon find him expose his mind and soul for you in such a way he's never experienced before and he will distinguish you as the only woman in the universe who has ever truly appealed to him.