Daisypath Vacation Ticker

Friday, June 19, 2009

haTi-hatiku...

dalam syok2 aku membelek facebook td, aku nmpk sorang member aku ni dia ada amik test mengenai jenis-jenis hati dan jenis hati member aku adalah hati AIS..haha..cam nk tergelak lak aku td,rs2 member aku ni ok je, xde la AIS mane pn, ais kepal ade la kot..emm,yummy sedapnye ais kepal..aku pn jd tertarik nk men'join'kan diri dlm test tu dan...inilah hasilnye...

~ Hati Jeli
Tahniah!!.. anda adalah insan yang memiliki ciri-ciri ibu bapa yang penyayang.. sanggup berkorban untuk the LOVE ones dan mudah disenangi oleh semua orang.AWAS: kelemahan anda ialah mudah mempercayai kata-kata musuh anda..


p/s:hmm...rasanya2 btl kot..hahahaha..ciri-ciri ibu bapa penyayang tu..ececece..neway, jeli2 pn sedap gak ape..hehhh

4 comments:

FieZa said...

adakah saya member anda itu????
sbb saya buat quiz tuh n d result is ati ais!!!hehehe...
terlebih perasan plak..ahakz!!

MisS AyaNG said...

hati jeli?
wah3...nak kene amik jugak la test tu nnt..nk tau gak apakah hatiku..hee =p

cleo said...

FieZa : Maaf Cik Fieza bkn anda yang akak tgk dlm facebook tu..akak tgk kak wana pny..hehehe..tp xpe, ko pn mana ade AIS mane pn..yg penting minuman berais mmg sodap..yeayy

MiSs AyANG : haaa..sila2..amik la cpt MiSs AyANG,ketahui rahsia HATI anda..kuikuikui

Blogger said...

Water Hack Burns 2 lb of Fat OVERNIGHT

Well over 160k men and women are utilizing a simple and SECRET "liquid hack" to burn 2 lbs every night while they sleep.

It is effective and works on anybody.

Here's how to do it yourself:

1) Go grab a glass and fill it half full

2) And then follow this amazing HACK

you'll be 2 lbs lighter when you wake up!