Daisypath Vacation Ticker

Saturday, January 24, 2009

I'm BaCK!!!!

helo guys..glad to be back!!!hahaha..hmm..nk tulih psl ape eh?

knp aku menghilang n lama xhapdet blog? - sOOooOOooOO muCH wOrKKKk!!!

berkali-kali aku cuba nk menaip sesuatu di sini tapi entah knp aku mcm hilang idea nk tls ape.myb disebabkan da lama sangat xmenaip sstu disini bt aku jd canggung..eceh..haha
hmm, hidup aku sejak 3minggu yg lepas mmg penat sgt.org baru mula kerja, org lama pn mula la nk bg kita byk keja..supaya byk blaja katenye..huhu.entahlah, klau bab byk blaja tu mmg la tp kita ni manusiakan, bukan robot, klau da byk sgt kdg2 ade je yg xsempat siap on time..tambah2 plk budak2 skolah zmn skrg ni bkn yg jns mcm zaman mak2 kita dl, ataupun zaman2 kita jd bebdk skolah dl..kdg2 pening sbb tgk perangai dorang je..

aduss...ape la yg aku dok membebel ni..ok la, ni kire entry permulaan setelah sekian lama aku tidak menghapdet blog..yg lain akan menyusul di kemudian hari..ting!

2 comments:

ateh... said...

betul gak tu..dah lame tak tngk awk update...hihihihi.yeke tak same ngn zaman kite..same je dulu pun cikgu2 pening gak ngn kite.hihihihi

cleo said...

hehehe..pening ke?mane ade la..pening tgk awk je kowt..heee